Obchodní podmínky


Obchodní podmínky KANEX, s.r.o.


  
1. Způsob objednávání
  
2. Povinnosti prodávajícího
  
3. Povinnosti kupujícího
  
4. Ceny zboží
  
5. Termín dodání
  
6. Způsob dodání a platby
 
7. Způsob platby
  8
. Zrušení objednávky
  9
. Záruka a reklamace

1. Způsob objednávání

Objednávat si můžete on-line přímo na naší stránce. Pokud vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, můžete zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu info@ovciekoze.sk, kde uvedete přesný název zboží, počet objednaných kusů, vaši přesnou adresu a telefonní číslo, případně zavolejte na kontaktní telefonní číslo, na kterém vám rádi odpovíme na vaše otázky.

Podmínkou pro platnost objednávky je vyplnění všech povinně označených údajů v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, k jejímuž uzavření se nevyžaduje potvrzení objednávky prodávajícím a smlouva tak vzniká samotným dodáním zboží. Po zaslání objednávky vám automaticky obratem přijde potvrzení o přijetí objednávky.

2. Povinnosti prodávajícího

Zákazníkům se zavazujeme dodat:

1. Druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky.
2. Zboží, které vyhovuje normám, předpisům a nařízením platným na území ČR.
3. Zboží, které bude vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Nezodpovídáme za:

1. Opožděné dodání zboží zaviněné poštou.
2. Opožděné dodání zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce.
3. Za poškození zásilky zaviněné poštou.
4. Výběr zboží zákazníkem. Pokud po převzetí zásilky zákazník zjistí že zboží neodpovídá jeho představám. Takové zboží nemůžeme považovat za oprávněnou reklamaci.



3. Povinnosti kupujícího

Kupující se zavazuje:

1. Objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů av případě jakýchkoliv závad tyto neprodleně oznámit nám.
2. Zaplatit za zboží kupní cenu ve výši av smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky.

V případě, že si kupující zboží nepřevezme (na základě objednávky), prodávající si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody.

4. Ceny zboží

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou platné v době objednání zboží, nemění se v objednávce při snížení nebo zvýšení cen v budoucnu. Slevy za zboží se vypočítávají z množství objednaného zboží. Všechny uvedené slevy jsou nekumulovateľné.
Přeškrtnutá cena pod naší cenou je běžná cena, která je doporučena a nakoupíte za ni zboží v běžných obchodech.
Všechny slevy a akce se vztahují pouze na zboží nabízené na naší internetové stránce.
K ceně zboží je připočteno poštovné.

5. Termín dodání

Dodací lhůta je nejpozději do 20 dnů po obdržení objednávky. V případě specifických požadavků na produkty, které nemáme v nabídce a budeme vám schopni je zajistit, se termín dodání prodlužuje. O změně dodací doby vás budeme informovat při potvrzení vaší objednávky.

Po vyřízení objednávky vždy zákazníka informujeme. Pokud zásilku neobdržíte po uplynutí 3 týdnů, doporučujeme informovat se u nás telefonicky, případně mailem.
Stává se totiž, že zákazníci nedostanou oznámení z pošty o uložení zásilky.

V případě, že objednané zboží nebude možné zaslat podle výše uvedené dodací lhůty, oznámíme vám předpokládaný termín dodání. V tom případě si však vyžádáme vaše odsouhlasení. Dodací lhůta může být přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže je zpoždění způsobeno okolnostmi námi nezaviněnými (zpoždění zásilky, ztráta zásilky ...).

Pokud si objednáte zboží, které máme momentálně vyprodán, případně byl z jakýchkoliv důvodů stáhl z prodeje, okamžitě po zjištění této skutečnosti vás budeme kontaktovat (e-mailem, případně telefonicky).


 

6. Způsob dodání a platby
 
Objednané zboží (pokud je skladem) je dodáván obvykle do 3 4 pracovních dny, pokud není vypsáno jinak.

Kurier Geis -  cena 130 CZK

Cena zahrnuje SMS notifikace o doručení zásilky od kurýrní společnosti.

Pri nákupe nad 4000 CZK je doprava zdarma.


Produkty které jsou uvedeny skladem, jsou zákazníkovi doručeny do tří pracovních dnů od provedení objednávky nebo přijetí platby.
V případě, že objednané množství nemáme skladem, délka dodání je uvedena u popisu produktu.


Způsob platby
- Platba platební kartou prostřednictvím TrustPay
- Platba dobírkou
- Platba převodem na účet


V každé zásilce je přiložena faktura - daňový doklad, která zároveň slouží jako záruční list (pokud jste si nepřáli jinak). Pokud doklad chybí, prosíme informuje nás co nejdříve telefonicky nebo na e-mailovou adresu.




7. Zrušení objednávky

Vážení zákazníci, nákup přes internet přináší vedle nesporných výhodách i určité nevýhody oproti nákupu v běžném obchodě. I přes množství uváděných informací nemáte možnost si nabízené zboží prohlédnout, případně se můžete splést v objednávce. Z uvedených důvodů máte možnost zrušit objednávku. Musíte tak však učinit do 24 hodin.

Podmínky zrušení objednávky
Pokud po odeslání objednávky v průběhu 24 hodin zjistíte, že vám objednané zboží nevyhovuje, případně jste se spletli v objednávce, máte možnost zrušit objednávku bez uvedení důvodu. Zrušení nám zašlete na info@ovciekoze.sk. Obratem vám zašleme potvrzení o zrušení objednávky.

Vrácené zásilky
Po převzetí zboží zákazníkem nám vždy přicházejí výpisy z pošty o doručení zásilky. Tyto pravidelně kontrolujeme. Pokud nám výpis déle nepřijde, vyzveme zákazníka prostřednictvím mailu aby si zásilku vyzvedl, případně nás informoval, zda zásilku přebral nebo neprobral. Pokud však zákazník neodpovídá na naši výzvu a tato zásilka (platí i když si zákazník opakovaně nepřebírá zásilky zboží, které si u nás objednal) se nám vrátí, aniž nás zákazník upozornil na její vrácení ať už z důvodu poškození zásilky, případně jakéhokoliv jiného důvodu, zásilku mu znovu nezašleme a stejně nevybavíme ani jeho další objednávky.
Pokud si zákazník nestihl nebo nemohl zásilku přebrat v stanoveném termínu a informuje nás o tomto předem nebo po zaslání naší výzvy, zásilku na jeho požádání pošleme znovu až po zaplacení vystavené faktury předem na náš účet, avšak náklady s tím spojené mu musíme znovu účtovat.

8. Záruka a reklamace

Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Na zboží je spotřebiteli poskytována záruka 24 měsíců. Před převzetím a zaplacením zásilky z pošty, si ještě na místě zkontrolujte zda zásilka není poškozena. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Na již přijaté zásilky reklamace nepřijímáme. V případě, že vám přišla zásilka poškozena, prosíme, abyste nás o tom informovali e-mailem, nebo telefonicky. V takovém případě vám pošleme zásilku novou. Velmi často se totiž stává, že pracovníci pošty poškodí zásilku nevhodnou manipulací.

Reklamace se vztahuje na:

- Prokazatelné výrobní vady způsobené výrobcem, které byly zjištěny ihned po dodávce zboží, nebo během jeho používání.

Reklamace se nevztahuje na:

- Chyby způsobené uživatelem během běžného používání zboží

Jako spotřebitel máte podle § 12 odst. 1 zákona 108/2000 o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji právo odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů ode dne převzetí zboží bez uvedení důvodu.

Ceny jsou uvedeny s DPH.

Dne 22.7. 2015 KANEX, sro , Obchodná 73, 02942 Bobrov